U PERIODU OD 2.12.2013. GODINE DO 31.1.2014.KANTONALNI INSPEKTORI IZ SAOBRAĆAJA ISKLJUČILI 31 TAKSI VOZILO

04.02.2014

Saobraćajna inspekcija Kantonalne uprave za inspekcijske poslove vrši inspekcijski nadzor u skladu sa odrebama Zakona o inspekcijama FBiH, kao i odrebama Zakona o cestovnom prijevozu Federacije Bosne i Hercegovine. Inspekcijske kontrole taxi i rent a car prijevoza predstavljaju kontinuiranu aktivnost kantonalnih saobraćajnih inspekora, koje se vrše neposrednim zaustavljanjem vozila koja obavljau taksi prijevoz na području Kantona Sarajevo uz asistenciju MUP-a Kantona Sarajevo.

Prema izvještaju Inspektorata saobraćajne i cestovne inspekcije u 2013.godini izvršene su 1682 kontrole u oblasti javnog i vanlinijskog prevoza. Na osnovu utvrđenog činjeničnog stanja inspektori su donijeli 611 rješenja o privremenoj zabrani obavljanja djelatnosti i 110 vozila isključili iz saobraćaja. Pored toga, u ovom izvještajnom periodu izdali su i 758 prekršajnih naloga u iznosu od 360. 856,00 KM, što je za 149 198 KM više u odnosu na 2012.godinu, ili 70,49%.

Od 2.decembra u Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove pored njih 4, uposleno je dodatnih 5 saobraćajnih inspektora, od čega ih je osam, zbog aktuelne problematike, angažovano da vrše kontrole u oblasti taxi i rent a car prijevoza. Kako smo i očekivali, povećanje broja izvršilaca, četiri inspektorska tima i rad u dvije smjene, pa nerijetko i vikendom, značajno utiče i na broj izvršenih kontrola i podnijetih mjera.

Tako su u periodu od 2.12.2013. godine do 31.1.2014.godine, kantonalni saobraćajni inspektori sačinili 470 zapisnika o obavljenom inspekcijskom nadzoru, od čega se njih 186 odnosi na pravna lica. Iz saobraćaja je isključeno 31 taksi vozilo, a donesena su 103 rješenja o privremenoj zabrani obavljanja prijevoza, te 10 rješenja o nalaganju mjera. Osim navedenih upravnih mjera, inspektori su u navedenom periodu izdali i 287 prekršajnih naloga u iznosu od 84.872,00KM.

Naglašavamo da će i u predstojećem periodu saobraćajni inspektori nastaviti kontinuirane kontrole u ovoj oblasti.