1. Podnosilac zahtjeva (ne morate otkriti svoj identitet ako to ne želite)
2. *Kojem inspektoratu ili sektoru ste se obraćali za pomoć
3. *Da li ste zadovoljni odnosom i ponašanjem koje uposlenici iskazuju u komunikaciji sa vama? *
4. *Da li od uposlenika dobivate precizne informacije kako da ostvarite svoja prava? *
5.*Da li ste zadovoljni brzinom rješavanja vašeg zahtjeva? *
6. *Da li ste se radi rješavanja istog zahtjeva morali obraćati nadležnom organu više puta? *
7. *Da li ste dobili odgovor o postupanju po vašem zahtjevu? *
8. *Kako ocjenjujete kvalitet usluga (Odabrati jedan od brojeva na skali od 1-5) Ljubaznost *
*(Odabrati jedan od brojeva na skali od 1-5) Stručnost *
*(Odabrati jedan od brojeva na skali od 1-5) Kvalitet *
* (Odabrati jedan od brojeva na skali od 1-5) Ažurnost *