Sektor za ekonomsko-finansijske poslove prati, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti budžeta, finansija, računovodstva, te ostalih djelatnosti iz okvira svoje nadležnosti; priprema analize, informacije, izvještaje i mišljenja te vrši druge poslove utvrđene zakonom koji se odnose na nadležnost u ovoj oblasti; priprema prijedlog Dokumenta okvirnog budžeta Uprave; vrši poslove pripreme nacrta i prijedloga budžeta; vrši poslove pripreme rebalansa budžeta; priprema naloge za plaćanje i prati njihovu realizaciju; prati realizaciju budžeta i trošenje odobrenih sredstava; priprema periodične i godišnje izvještaje kao i tromjesečne operativno finansijske planove; koordinira eventualne poslove sa Ministarstvom finansija te priprema elaborate, projekte, planove, analize i izvještaje o finansijskim rezultatima i poslovanju Uprave; priprema analitičke informacije iz oblasti finansija; obavlja poslove finansija, operative i knjigovodstva; obavija poslove vezane za naplatu sredstava za veterinarsko zdravstvene preglede i kontrolu; prati, izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti javnih nabavki, te ostalih djelatnosti iz okvira svoje nadležnosti; priprema analize, informacije, izvještaje i mišljenja u oblasti javnih nabavki; učestvuje u pripremi i realizaciji postupaka javnih nabavki koji se provode u Upravi i koordinira poslove vezane za nabavku roba; priprema tendersku dokumentaciju u postupcima javnih nabavki, pojašnjenja tenderske dokumentacije, odluka i rješenja iz oblasti javnih nabavki; priprema nacrte okvirnih sporazuma i ugovora kao i ostalu prateću dokumentaciju u okviru postupka javnih nabavki, priprema prijedloge odgovora po pravnim lijekovima u postupcima javnih nabavki; vrši planiranje i nabavku opreme i potrošnog materijala za potrebe Uprave; ukazuje na potrebu nabavke i održavanja potrebne opreme i materijalno tehničkih sredstava za rad Uprave uz kontinuirano praćenje i prikupljanje podataka i zahtjeva za istim od svih sektora i inspektorata u Upravi; obavlja poslove adekvatnog održavanja, evidentiranja i skladištenja materijalno tehničkih sredstava, inventara i potrošnih kao i stalnih sredstava potrebnih za rad Uprave; koordinira, osigurava i vrši dostavljanje na korištenje zaposlenicima Uprave svih potrebnih materijalno tehničkih sredstava, inventara, potrošnog repromaterijala kao i ostalih sredstava potrebnih za rad Uprave po uputama direktora Uprave odnosno uz njegovu saglasnost ili saglasnost drugog zaposlenika Uprave kojeg on prema ukazanoj potrebi odredi za davanje takve saglasnosti; obezbjeđuje tehničku ispravnost vozila, tehničke preglede, registracije i osiguranja vozila, rezervnih dijelova, maziva i goriva za vozila; vodi evidencije i sačinjava i dostavlja informacije o potrošnji i repromaterijalu; osigurava skladištenje i adekvatno čuvanje guma i potrebne opreme za redovno korištenje vozila u skladu sa saobraćajnim propisima; prati i po potrebi neposredno vrši poslove vezane za održavanje čistoće vozila; izrađuje izvještaje o registraciji, vodi evidencije o održavanju vozila i potrošnji goriva, maziva i ostalih potrošnih materijala i opreme potrebne za redovno korištenje vozila, kao i druge poslove iz nadležnosti Sektora.